joi, 19 iulie 2012

3 #3 Înscrierea la liceu


Împreună cu Mama am fost la liceu unde mi-am depus actele ca să mă înscriu la profilul Matematica-Informatica . Eu vroiam ca profilul să fie simplu , adică să nu fac șapte ore de informatică sau de matematica din clasa a unșpea . Să le fac pe toate normal . Și domnul ăla ce se ocupa cu înscrierile mi-a dat o foaie unde să scriu și materia care mi-o doresc ca opțional . Eram foarte indecisă , Mama mă obliga să dau foaia înapoi și să dau la Informatică intensiv și eu trebuia să aleg dintre singurele materii care-mi plăceau mai mult de acolo - engleză și fizică .
Apoi ea a început să vorbească și cu Tata care era de aceeași părere și ei deja spuneau să revenim a doua zi ca să ne mai gândim acasă . Ce să mai revin !? Eu deja m-am decis .
Așa că " mi-am băgat picioarele " și am bifat fizica . Înainte nu-mi plăcea , dar începând cu sfârșitul ultimului semestru din clasa a șaptea mi-a plăcut foarte mult .

Edit : Am ales bine , am intuiția bună :) !

3 comentarii:

  1. Abia azi te-ai înscris? Aahh, mie nu mi-ar plăcea să mă vântur toată vara în colo şi în coace pentru şcoală.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa vei face și tu anul viitor .. greu cu admiterea asta ! Mai ales că pentru înscriere îți trebuie o groază de hârtii nefolositoare !

      Ștergere
  2. Eu m-am inscris de luni. Si chiar nu a durat mult chiar daca erau destui bobocei la liceu.
    Mai greu a fost cand a trebuit sa iau fisele de la fosta mea scoala pentru ca secretara aia e foarte antipatica si a trebuit sa astept jumate de ora ca cica avea ea treaba si nu mai era niciun elev, ce ceilalti fusese cu o zi in urma. Eu intarziasem putin :D

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?