marți, 24 iulie 2012

3 Muzică veche - dar bună

Zilnic când deschid televizorul pe posturile de muzică văd pipiţe siliconate în lenjerie intimă sau aproape goale cocalari cântând lucruri fără sens , mai pe scurt lucruri comerciale . Atâta timp cât mai puţin de jumătate din populaţie ştie limba engleză şi mult mai puţini din aceşti oameni se dau în vânt după acest gen de muzică , artistul poate să cânte toate prostiile în engleză sau în orice altă limbă .
Eu chiar nu înţeleg cum unora le place atât de mult o melodie cântată în altă limbă când nu ştiu nici măcar ce sentimente transmite . Mărog , doar îi excită pe tăntălăi când văd cururi .
Şi cu această ocazie , vreau să vă povestesc o întâmplare . După ce şi-a terminat numarul de dubstep în faţa clasei , o colegă toantă vine pur şi simplu la mine şi-mi spune - " Ştii , mie nu-mi place ce muzică asculţi . Parcă eşti bunica . " Când am auzit-o vorbind m-am mirat fiindcă persoanele ca ea îţi vorbesc doar când îţi cer 0,5 lei pentru o ţigară . Iar apoi am vrut s-o înjur fiindcă se ia de nişte genii în muzică cum ar fi John Lennon , Eric Clapton , Paul McCartney , Noel Gallagher , David Albarn , Anthony Kiedis , Freddie Mercury , Bob Marley , Dave Grohl , Eddie Vedder şi nu în ultimul rând Kurt Cobain . Însă mi-am amintit că-mi pierd timpul certându-mă cu proştii şi i-am întors-o , spunându-i cu sictir - " Nici mie , chiar deloc " . Ducă-se naiba cu melodiile lor absurde fără ritm , ce nu exprimă sentimente şi care nu te impresionează . Sunt doar nişte acorduri ce se repetă . Doar se vede că deja le patinează creierul .
Şi un ultim sfat - să nu se mai lege de cei care încă ascultă muzică bună . Oricum , mă bucur enorm că nu mai e " trendy "  să asculţi rock , că vedeam pe la orice colţ de stradă fete , care cu o zi înainte se îmbrăcau în roz şi ascultau Hannah Montana , care erau mare fane Nirvana şi care ştiau doar melodia Smells like teen spirit . Girls , you are so dumb . And I know I'm right .

3 comentarii:

  1. De acord! Acum toată lumea o arde pe Ai se te pego (habar n-am dacă am scris bine) şi îi dă la greu cu Cecererece... Băi, dar nimeni nu mai ascultă muzică de calitate?? Toată lumea scultă manele şi dance-uri, inculţii naibii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am patit si eu asa ceva cand vorbeam cu o colega despre muzica si i-am zis ca ascult Scorpions.Reactia ei imediata:A strambat din caile respiratorii si a zis ,,Ihh..sunt niste mosi!Eu ascult Rihanna!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scorpions vor fi ascultaţi şi apreciaţi şi peste mulţi ani . Cât despre Rihanna .. faima îi va pieri imediat ce nu-şi va mai arăta curul .

      Ștergere

Ce părere ai?