duminică, 9 septembrie 2012

9 Bloody Mary , o da!

Se spune că dacă o chemi pe Bloody Mary de trei ori și scrii pe oglindă numele tău și al câtorva prieteni ea va veni după tine . Legenda ne povestește că acum mult timp într-un sat era o tânără , al cărui nume era Mary , care avea un copil cu un bărbat căsătorit , iar acest lucru era considerat un păcat . Preotul a amenințat-o că dacă nu spune cine e tatăl copilului din pântecul ei o va spânzura . Fiindcă Mary nu a dat niciun nume , toți sătenii și-au lăsat un semn pe corpul ei cu o oglindă , iar acel bărbat i-a tăiat gâtul cu o bucată mai mare . Înainte de a muri , Mary a spus că se va răzbuna . 
Am văzut și un film ce abordează acest subiect și am citit și o ficțiune de pe Wattpad . Mi s-au părut interesante amândouă însă m-am mirat când am citit câteva comentarii ale unor oameni ce spuneau că le este frică de Bloody Mary .
Mie chestia asta mi se pare doar o superstiție ca și chestia cu ghinionul când treci prin fața unei pisici . Poate a existat o Mary care a fost omorâtă pentru ce-a făcut dar ea acum stă în groapa unde a fost aruncată , nu-și petrece timpul ascultând oamenii ce-o convocă . 

Voi credeți în Bloody Mary ? 

#1 Un cântec ce-ți aduce aminte de copilărie ( 30 days music challenge ) - puteți să-l preluați și voi

9 comentarii:

  1. Sunt o gramada de legende despre Mary Bloody.Eu stiu doar 3, cu cea psusa de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt mai multe variante ale legendei .. eu nu prea cred, dar oricum mi-e frica sa "o strig"

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi eu ştiu despre Bloody Mary. S-ar zice că e Fecioara Maria. Nici eu nu cred în legendă, dar zău că n-aş îndrăzni să o "chem"...invoc...cum o fi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Habar n-aveam de Bloody Mary.. credeam ca e doar cocktail :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Ştiti ceva Bloody Mary nu cred ca exista dar de cand stiu despre ea mi-e frica sa ma mai duc sa ma cac.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pana acum prin primavara nu am stiut de Bloody Mary.Am aflat de la sora mea care a aflat de la prietenele eidar nu am bagat subiectu in seama.Dar de cand a inceput vacanta de vara pe 20 iunie cemi vine mie sa caut pe la ora 19 legende de groaza acum cateva zile.Ei bine am vazut cateva versiuni printre care si a ta, una cu Mary o fata carea intrat in coma si cea care ma facut sa tremur cea cu Mary Worth cu fata desfigurata.In acea seara nu am putut dormi si nici nu ma puteam uita in oglinzi desi am o gramada in camera pe care am incercat sa le evit ascunzandu-ma sub plapuma.Nu voi incerca niciodata sa o invoc pe frumoasa Mary niciodata!(Stefanie sau Stefy)

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?