marți, 11 septembrie 2012

0 Pețitorul - recenzie

Pețitorul ( Once I was )
Rating  - un film bunicel

Filmul Pețitorul este lansat în anul 2010 și a fost vizionat de aproximativ 300 de mii de spectatori .
Se relatează povestea unui băiat , Arik , ce era pentru prima oară îndrăgostit de sora prietenului lui cel mai bun . Acesta o urmărea și și-o dorea tare mult . Ca să uite de ea și-a găsit o slujbă de vară - ajutor de pețitor . Slujba lui era de a găsi în locuri publice persoane ce erau singure . El le dădea cartea de vizită a pețitorului , Yankale ce lucra ilegal . De asemenea Arik era fan al cărților polițiste și își dorea să scrie și el una . Astfel a început să scrie într-un carnețel tot ce se întâmpla .
Meir , un bibliotecar ce-l cunoștea pe Arik s-a dus și el la pețitor și i-a spus că vrea să cunoască o doamnă scundă . Yankale i-a făcut cunoștiință cu Sylvia ce l-a ajutat să nu fie rușinos . Pețitorul i-a făcut cunoștiință cu o femeie liliputană care nu i-a plăcut lui Meir . Acesta o plăcea pe Sylvia , care se ferea de el deoarece îi era teamă să nu spună poliției că ea seara dădea petreceri la care se jucau cărți , lucru care era interzis .
Enervat , Meir a descoperit că afacerea lui Yankale era ilegală și a chemat poliția acasă la Sylvia . Poliția a rămas surprinsă deoarece se juca Domino . Sediul lui Yankale a fost și el cotrobăit de poliție iar acesta s-a decis să plece din oraș . Înainte de a face acest lucru , i-a luat caietul lui Arik și i-a promis că-l va înapoia după ce-l va termina .
Peste mulți ani , băiatul află că Yankale a devenit un om bogat și în același timp a primit și caietul său înapoi .

Îl puteți vedea la TV -  FilmBox Extra 1 Joi, 13 Sep 23:35 Duminică, 16 Sep - 23:30
FilmBox HD Sâmbătă, 15 Sep - 01:35