duminică, 21 octombrie 2012

4 Costumații de Halloween (+ idei)

Mai e foarte puțin până la Halloween !
Și în țara noastră lumea a început să se costumeze în fel și chip , precum în America . Mie îmi place mult această sărbătoare , pot spune chiar că este preferata mea .
Majoritatea preferă să se costumeze în vrăjitoare . Datorită serialelor gen TVD , True Blood și alte alea a apărut trendul vampirilor și a vârcolacilor . Însă deja prea multă lume abordează aceste idei . Ce zici să încerci ceva nou anul ăsta ?

De ce nu un schelet ?
Nu trebuie să vă tatuați ca să arătați astfel , trebuie doar să vă jucați cu dermatograful ca în imaginile de mai sus . Dacă aveți tenul gras și se duce repede creionul , puteți încerca același lucru cu un tuș . Dacă nu vă iese , am găsit un tutorial special pentru voi . Here it is - link youtube .
Poate îți place o trupă ce practică acest lucru ..
Arată-le tuturor pițipoancelor că nu te poți costuma numai în Hannah Montana de Halloween!
Probabil ați auzit de trupa KISS sau de Alice Cooper ! Dacă vrei să arăți ca el trebuie doar să trasezi cu tușul câteva linii pe față și îți poți zbârli puțin părul . În cazul trupei KISS vă trebuie și ceva făina , just saying ..
Ce bufniță drăguță !
Nu vrei să te complici cu machiajul și nici să-ți modifici părul ? Pur și simplu poți să-ți confecționezi din carton sau dintr-o pungă de la Mc Donalts un cap de dovleac sau un cap de bufniță - mai ales când știi că sunt la modă . Nu trebuie nici să cheltuiești bani în plus pentru asta , dar ar merge o rochie ruptă ..

Dintre toate variantele astea eu m-am decis să mă fac Alice Cooper împreună cu un coleg :-) . Pe blog vor mai apărea recenzii la filme de groază pe lângă cele publicate . Iar pe 1 noiembrie vă voi arăta costumul meu de Halloween .

Voi în ce vă costumați ? Aveți alte sugestii ? 


4 comentarii:

  1. Daca organizeaza profa de engleza si anul asta ,,petrecere de halloween" ma costumez in harajuku(caute pe ,,goagle").E singura perioada din an in care ma pot imbraca de parca mi-a cazut sifonierul in cap fara ca cineva sa comenteze:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mereu am fost costumată într-o vrăjitoare-zombie (câte puţine din fiecare).
    Dacă se organizează şi anul acesta, am rămas fără idei. Vrăjitoare-zombie a fost okay cam...4 ani :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-mi place deloc Halloween-ul şi nici nu cred că-l voi serba vreodată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Singura parte care mie nu-mi place e faptul ca e o sarbatoare de la americani:))..In rest imi surade ideea de a ma imbraca ciudat^^

      Ștergere

Ce părere ai?