duminică, 30 decembrie 2012

5 Ce a însemnat 2012 pentru mine

2012 pot să spun că a fost un an în care am experimentat o groază de sentimente noi , am întâlnit o groază de oameni noi și am fost la primul meu concert adevărat .
Încă de la începutul anului mi-a fost frică de examenul de admitere la liceu . La cât de zăpăcită și corectă ( mă refer la copiat ) eram sigură că voi eșua . Apoi am jucat și m-am concentrat cel mai mult asupra unui joc , Angry Birds , făceam asta inclusiv la școală , în orele de engleză și dirigenție .
Odată cu dificila achiziție a unui nou aparat foto , un Nikon P500 , m-am dezvoltat și pe acest plan , al fotografiei . Cei de la Discovery mi-au ales două poze la concursul Super Moon ( neavând trepied a trebuit să stau pe ciment , în balcon , ca să realizez câteva poze decente ) . Puțin mai târziu o pagină pe Facebook de fotografi amatori mi-au ales o poză și au pus-o la cover .
Înainte de examen , am ajuns printre cei mai buni la Matematică și la Română , frica începând să se diminueze . Totuși mă motivam cu Nutella ca să fac câte mai multe probleme și am mâncat foarte multă.
Am fost și la primul banchet , la un restaurant din oraș . M-am enervat fiindcă au pus numai muzică populară și muzică de club .. doar o dată am prins ceva bun , Nothing else matters de la Metallica .
Am avut cele mai mari emoții înainte și după examen , dar și la alegerea liceelor și profilurilor , însă am fost repartizată la prima opțiune , mate-info la unul dintre cele mai bune colegii din județ .
Vara am avut răbdarea ( defapt am făcut-o fiindcă eram plictisită ) de a vedea un serial 3 sezoane , iar al partrulea trebuie să apară acum . Îmi aduc aminte că zilnic vedeam între 4 și 6 episoade , fiecare cu câte 30 minute.
După am fost la concertul RHCP , un concert minunat care m-a lăsat cu gura căscată . A fost foarte frumos , mai ales că am ajuns și la Hard Rock Cafe și la Muzeul de Artă pe care îmi doream să-l văd de ceva timp .
Pe 17 septembrie am început liceul și inițial am avut o părere foarte nașpa despre noua mea clasă
Spuneam " Ce clasă de pițipoance și de rockeri-falși am !" , însă după aceea mi-am dat seama că nu este așa . Ba chiar cel mai mare rocker-fals s-a dovedit a fi foarte de treabă :) .
Mi-am dat seama că sunt foarte sfioasă când am fluturași în stomac .. stau precum o stană de piatră cu obrajii roșii și încerc să fug :)) .
Din cauza profesorilor exigenți am scăzut la Matematică și am crescut la Română .. însă am biruit cu medii decente ( mai ales la matematică profesoara a lăsat mulți corigenți ) .
Cadoul meu de Crăciun a fost micuț și frumos , mi-a plăcut .
În acest an prin intermediul blogului am reușit să cunosc persoane extraordinare ce stau în spatele unor bloguri minunate și care îmi fac viața mai frumoasă , prin comentariile lor și nu numai ! De aceea vă mulțumesc mult ! 


Ce-mi doresc în 2013

  • să îmi îndrept situația la Matematică
  • să merg din nou la un concert interesant
  • să nu mai sufăr atât de mult din prostii
  • să nu le mai arunc vorbe persoanelor ce nu merită
  • să-mi iau Converși roșii ( știu un magazin de unde îi poți lua mai ieftin )
  • să mă las de Cola ( a devenit ca dependența de țigări :)) , oricum cofeina te distruge , mai ales dacă ești minor ) 
  • să-mi iau un tricou cu RHCP și albumul Stadium Arcadium
  • și nu în ultimul rând să ajut acest blog să fie pe placul a mai multor persoane și să cunosc prin intermediul lui mai multe persoane ca mine 


Cum a fost 2012 pentru voi ? Ce sperați de la 2013 ?
Un an nou plin de succese și împliniri !

5 comentarii:

  1. 2012 a fost nasol si nu am nici o speranta pentru 2013.Vreau sa las timpul sa ma surprinda!:))(ce ciudat suna)
    Nu planific niciodata dinainte ce sa fac.Totusi la finalul anului sunt nemultumita daca nu ma realizat nimic;))

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost okay. Nimic deosebit (înafară de faptul că de curând am împlinit un an de când îmi place de un tip o.o)
    Şi felicitări pentru poze! Am văzut pe bloguleţul tău cu fotografii! Sunt foarte reuşite!

    Să zicem că ai putea alege ce trupă să vină anul viitor cu un concert şi pe la noi. Care ai vrea să fie acea trupă?

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm... :o . Ce de realizari ! Si mie imi e super frica de examenele alea de la sfarsit de a 8 a , mai ales ca sunt praf la mate , sper sa am si eu aceeasi " soarta " ca tine in materie de liceu . Hm.. serios , Discovery ti-au luat o fotografie ? :o :o Bravoooooo ! Si eu ma bucur ca ti-ai deschis un blog asa frumos si ca te-am gasit , sper sa ti se implineasca toate dorintele in 2013 .
    An nou fericit !

    RăspundețiȘtergere
  4. Super tare! :) Mai ales partea cu fotografia, e un bun inceput! Si faptul ca ai fost la concert la rhcp. Singurul concert la care am fost eu vreodata a fost la Phoenix.. Sper ca in viitorul apropiat sa ajung si eu pe la vreun concert Aerosmith, Guns N' Roses, Bon Jovi si altii. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. 2012 a fost pentru mine ceva...dubios de fericit.
    Anul asta am avut examene care m-au enervat pana cand am avut rezultatele in fata(foarte satisfacatoare,deci ma stresasem degeaba). Am ramas cat de mult am putut cu prietena mea. Mi-am facut prieteni noi. Am trecut pe la Londra si m-am uitat dupa baieti frumosi(am si cunoscut cativa :D). A fost VACANTA!(fiecare vacanta este un vis implinit in care lenevesc) Am facut multe prajituri! Am obtinut un aparat foto foarte bun si acum si eu ma ocup cu fotografia :) . Mi-a fost furat telefonul. Printre toate astea cel mai important a fost ca am zambit si am vazut ca lumea tine la mine. De la 2013 astept doar zambete si fericire! Sper sa ai un an nou cat mai bun! (Scz pt comentariul lung )

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?