marți, 4 decembrie 2012

2 Voulez vous coucher avec moi , Tomi ?

* Tomi e o pisică !

Domnul Diriginte a decis să mergem patru zile la munte , mai precis la Vatra Dornei . Inițial , părinții s-au împotrivit dintr-un motiv cunoscut doar de ei .. însă după rugămințile mele m-au lăsat să merg .
Am așteptat o oră jumătate sosirea trenului în gara noastră , capăt de linie de altfel și în tren ne-am distrat de minune ! Am râs de un moșneag beat ce dansa pe coridor și a căzut de vreo 5 ori , de acel om ciudat ce avea căciula neagră ce a speriat-o pe Iustina și nu în ultimul rând de cei trei " Garcea " ce se holbau la noi fără motiv . Am cântat Oda Bucuriei , A ruginit frunza din vii și ce mai știam de la muzică și nu în ultimul rând .. am ascultat poveștile Dirigului ce nu erau plictisitoare .
Ne-am cazat toți - 24 cu tot cu Dirig - la pensiunea Monica , unde am dat 30 lei pe noapte . Când am ajuns în cameră , am văzut-o pe Tomi , pisica patronilor , miaunând pe un scăunel . M-am dus după să joc împreună cu colegii mei mai multe ture de Remi , după care mă întorc în cameră și mă culc . La 5 îi sună alarma colegei mele de cameră și nu mă pot culca înapoi . Aud un mieunat pe hol și deschid ușa . O văd pe Tomi furișându-se printre picioarele mele și intrând în cameră . Pun capul pe pernă și o aud venind lângă mine și peste câteva minute a început să toarcă . Așa am adormit și eu .. într-un final .
În ultima zi completă ne-am decis cu toții să terminăm toată mâncarea dată de Mamele noastre atât de grijulii . Am pus trei scaune unul lângă altul , am spălat si tăiat un castravete , pâine , cașcaval .. eram boieri ! Câțiva s-au dus la bowling iar eu am rămas cu câțiva și am jucat Remi ( am cam luat bătaie în ziua aceea ) dar după ce ne-am plictisit am făcut cu un coleg un mozaic artistic realizat din piese de Remi .. rezultatul e satisfăcător . După ce s-au întors și ceilalți am jucat un fel de .. mașinute ?! Ne-am pus în cârca băieților și încercam să ne lovim . Păcat că cineva a rămas gâtuit >:) .
Seara m-am simțit foarte bine . După ce am mai jucat puțină Mafia am decis să facem farse cu pastă de dinți . Eu l-am machiat pe colegul meu de " mozaic artistic " , cineva a rezolvat-o pe o prietenă ce mi-a promis de vreo două luni că stă cu mine în cameră și mi-a tras clapa . I-am rezolvat pe toți cei ce aveau ușile deschise dar mai aveam pastă de dinți . Ne-am gândit la Dirig ! Rezultatul e în stânga , avem talent , nu :)) ? 


2 comentarii:

  1. Ce frumos . Mereu mi-am dorit sa merg intr-o tabara cu colegii si dirigintele meu . Din pacate dirigu nu prea vrea sa petreaca timp cu noi . Oricum , ma bucur ca te-ai distrat si succes la scoala ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Foarte frumos.
    Diriga mea nu vrea să facem nicio excursie :-L. E aiurea. Suntem deja în clasa a XI-a şi noi nu am făcut nicio excursie, nici măcar de o zi...
    Mă bucur că te-ai distrat :).

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?