sâmbătă, 2 februarie 2013

7 Doamna N

" Scoateți o foaie
de hârtie!!"
Fără îndoială, stimata doamnă N este o divă!
Dar, din anumite cauze, ea și-a greșit cariera.. și anume aceea de model. Ca să câștige și ea ceva bănuți s-a făcut profesoară de matematică și mai apoi, a mai luat câteva cursuri pentru a deveni profesoară de informatică.
La ore și nu numai vorbește ca la ușa cortului, ne compară cu cele mai proaste licee, gen cel industrial (chiar dacă noi intrăm în antiteză cu ei).
Când devine mai rotunjoară se gândește să se răzbune, și nu pe oricine, ci pe iubiții ei elevi. Și așa ne-am trezit noi cu această doamnă nervoasă-foc amenințându-ne că ne dă test în fiecare oră.
Săptămâna trecută am încercat să o păcălim, adică să îi spunem că ne-am făcut toți tema și nu oricum, ci avem o temă perfectă (precum silueta dumneaei). În realitate eu am fost singura care și-a scris (am făcut-o doar ca să evit învățatul pentru testul la chimie) și am dat tema la jumătate de clasă. Cealaltă jumătate..
Umblând și corectând s-a oprit la colega din fața mea și a început să țipe " Ce? Ce-i porcăria asta? Asta-i temă? Știu că ți-ai scris când am intrat în clasă. Mă minți pe față, nerușinato! ". Și după s-a gândit că mai bine ar fi să ne scoată la tablă. Numărul 30 s-a scuzat, așa că a scos-o pe numărul 10. Toată transformarea din cât timp..execută în execută..cât timp era perfectă, doar că a uitat să scrie citește c. Doamna a început să țipe ca disperata susținând că toată problema este greșită. A început să o înjure și a trimis-o la loc. Apoi a urmat numărul 20.. eu!
Scriu algoritmul și mă pregătesc să-l transform, dar îmi spune niște numere și să fac unul dintre acele tabele plictisitoare la care obișnuiam să mă pricep. Și începe cu remărcile - " Ce sari ca proasta? " (menționez că era corect ce am scris, doar că m-am uitat, instinctiv mai sus, nu în locul unde trebuia) " Ce ești leneșă, hai, fă liniile până jos, să te văd ", când am scris k=2 îmi spune " Mă disperi, fato, scrie 1+1=2 ". Și cu o astfel de doamnă nervoasă în spatele tău nu cred că te poți concentra la o problemă..
După ce a terminat cu circul ne-a promis tuturor nota 2 - " Mi-e lene să mă duc astăzi în cancelarie, dar mâine vă promit că vă voi răsplăti pe toți "

Ați mai cunoscut astfel de profesori? Vreau să aud și poveștile voastre :-)

7 comentarii:

  1. Ah. Şi eu am una, dar nu exagerează ca asta. E profa de latină. Cu toţii ştim cazul: necăsătorită, prea mult timp liber...
    A ta întrece măsura =))
    Zici că-i scoasă din armată!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine cam aşa e profesora de fizică. Trebuie să desenezi pe tablă liniile drepte şi paralele la planul înclinat altfel începe să urle cât o ţine plămânii că ce-i cu desenul ăla? că aşa desenez eu un plan înclinat?
    Sauuu, tot la ea trebuie să notezi fiecare calcul pe care-l faci, dacă spui direct că-i 2+5x5= 27, urlă iar, tu trebuie neapărat să faci 2+5x5= 2+25=27. o.o

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahaha..ce amuzant :))
    Am avut profesoare nebune, si inca am dar nici chiar asa. Matematica oricum e super urata si aceasta profesoara o face si mai urata :D :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu tipul. Am avut destui crizati/crizate. De exemplu, proful de mate dintr-a 9-a si a 10-a. :)) Era circ la orele lui, asta pana incepea sa ne scoata la tabla. Si asta se intampla la fiecare ora. La tabla, trebuia sa scrii urmatorul lucru: exercitiul 3/pag 45, incadrat in casuta, desigur. In continuare, Rezolvare -subliniat-. Si apoi incepeai compunerea. In exercitiul bla bla avem nu stiu de care functie si vom face nu stiu ce chestie, aplicand regula lu' cutare pentru a obtine nu stiu ce. La final, dupa multe stersaturi si balbaieli, venea concluzia, formulata astfel: In concluzie; Deci; Asadar; Prin urmare; soultia exercitiului este... Si normal, fiecare copil care iesea trebuia sa formuleze altfel, folosindu-se de sinonimele pe care -cu siguranta- le stia. Mda. Un disperat :))

    RăspundețiȘtergere
  5. =))) Epic .
    Chiar am ras . Da , am si eu o profa asemanator de crizata , cea de chimie , care tot asa , una doua zbiara si te face in toate felurile si bineinteles ca in fata ei tu esti un puric . Mai e si profa de tehnologie , dar ea e o scorpie pe care n-am suportat-o niciodata . Mi-a pus 6 in creion , are impresia ca materia ei e importanta .. Nu o suport pe femeia aia !! :-<

    RăspundețiȘtergere
  6. Dumnezeule mare....Ce profa terorista!:))Eu, din fericire am avut parte de profesori cumpatati, toleranti si indulgenti...Nu-mi amintesc sa fi facut vreo unul asemenea crize decat in rarele momente de surescitare nervoasa.
    In schimb, as nominaliza-o pe profa de fizica la premiul pentru cea mai severa si exigenta profesoara.

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow!Atât de rău?Nu, nu cred că am dat peste.Este o prof. mai ” trololo ” dar nici chiar așa. :o

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?