joi, 21 februarie 2013

4 No' da mie-mi plac pletoșii care știu să se spele pe cap

Un tango, domniță?
* no offence *
Spuse una dintre acele pițipoance care se dau mari ascultătoare de metal. Și ea se referă la " cele mai tari " trupe ale acestui gen, precum Bring me the horizon și Black veil brides. No offence, dar tipii ăia știu doar să zbiere că au pantalonii prea strâmți. Măcar ascultă ceva de calitate!
Râdeam de ea în timpul unei ore de TIC cum se lăuda că ascultă "screm" metal (nu o prea are cu engleza). Se dă în vânt după băiețașii ăia cu capu-n o mie de culori și cu îmbrăcăminte de hipster-swag-cocalar. Chiar dacă are o infinitate de băieți care sunt pe placul ei, a început să se dea și la chestii de calitate.. și pe care eu le dețin. Cred că știți la ce mă refer.
E pur și simplu penibilă. Se laudă atât cu muzica ei care nu are nimic în comun cu ce ascultă el.
" Hai, hai că știu că iești ruock, și asculți? " - am încercat să descriu cât mai bine și pronunția ei..

Pe bune, chiar nu știu de ce se chinuie atât. De ce se chinuie pipițele astea cu o mie de măști. Cred că dacă-și cumpără un tricou cu Metallica, spre exemplu, va fi nevoită să-i aleagă ca la magazin?
Măcar dacă ar avea masca completă, ar ști cine e Dave Grohl. Indiferent de ce subgen asculți trebuie măcar să-l știi după nume. Asculți grunge? Grohl a fost bateristul trupei Nirvana. Asculți chestii mai tari? Trebuie să-l ști din Tenacious D and the pick of destiny (în film l-a jucat pe Satan). Asculți pur și simplu rock? N-ai cum să nu fi auzit de Foo Fighters sau de Queens of the stone age. Mai sunt și alte exemple, dar ați înțeles ideea.
Vorba Alexandrei, ea va ajunge un personaj cunoscut pe blog..

Dacă am prins un astfel de specimen pe blog, vă citez chiar dintr-o " țintă "
" Pur și simplu mă plimbam cu X pe un ger pe care cu greu îl suportam. De la distanță observ o fată care se descheie la geacă ca să se vadă tricoul cu Slayer. Înainte de a trece pe lângă mine își schimbă mersul și arăta stupid. Așa-mi mai place să le ignor.. "

Oricum, mă bucur că i-am găsit ceva perfect pentru ziua lui.. măcar sunt sigură că-i va place :).

Cum vă mai merge? Ce mai ascultați, ce mai citiți? :)

4 comentarii:

  1. tare poza :))
    Chiar ieri o colega aduse vorba, nu stiu cum, de ac/dc si zicea ca nu ii place muzica lor ca e numai pentru dat din cap si nici nu auzi versurile si ca e o "prostie". Atunci mi-am ciulit eu urechile si i-am zis ca nu-s o prostie. Dar ea raspunde: "ce prostie? n-am zis prostie", si eu: "a nu? da ce ai zis?".. "pai.. ca nu ascult rock".. Am tacut, mi-am dat ochii peste cap si mi-am spus in sinea mea "sure, scoate-te..nici nu stiu de ce te bagi sa vorbesti despre artisti cu care nu o ai nici in clin nici in maneca, ca doar stiu ca asculti numai alex velea si populara"

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut ocazia sa cunosc o tipa la o conventie, care incerca sa ne scoata la toti ochii cu "Bullet for my valentine". Voia ca toata lumea de acolo sa creada ca este obsedata de ei :)). Si sincer nu am cum sa le ignor pe tipele de genu, adica imi vine sa le dau niste replici de isi fac dus cu apa rece >_<.

    Si aia cu "ieşti ruock", m-a lasat confuza. Si cred ca o sa ma gandesc toata noaptea la asta. Ce vrea ea sa spuna prin "esti rock"? :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant . M-a amuzat faza " incepe sa se dea la lucruri de calitate pe care eu le detin " =)) .
    Ce sa mai ascultam , D. mi-a prezentat o trupa destul de interesanta,Halestrom si i-am ascultat zilele astea..De citit , tot Misterele Londrei doar ca vol. II , aa si mi-am comandat o carte noua , abia astept sa ajunga . <3
    In rest..n-as putea sune ca-mi merge foarte bine .. dar nici foarte rau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am trecut pe Megadeth. Am o obsesie pentru Mustaine. Cică m-aş apuca să descarc albumele şi altor trupe (Slayer şi Anthrax pe prim plan). În rest, citesc doar chestii geograficioase.

    Nici mie nu îmi plac specimenele care se dau mari ascultătoare de rock. Mă bucur când o persoană o dă pe rock. Devine penibil când acea persoană se da mare ştiutoare de chestii roacăriste. Pur şi simplu nu suport.

    Sunt şi excepţii când vine vorba de "a pronunţa greşit". Eu sunt una!

    În ultima mea postare am spus ceva de pronunţie, cică. Nu pot pronunţa "th"-ul de la sfârşitul unui cuvânt. Efectiv iese "t". Imaginează-ţi ce prost mă simt când pronunţ "Megadeth" sau "death". Mă corectează lumea ca pe o analfabetă care se preface că ascultă Megadeth. HAP-Ciu.

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?