vineri, 5 aprilie 2013

8 Protectorul de John Saul - recenzie

Vă era dor de o carte care vă dă cele mai oribile coșmaruri? Ei bine, recomandarea mea este cartea Protectorul de John Saul, o carte plină de suspans, groază și surprize. 

Mary Anne Carpenter, o femeie cu doi copii, Alison și Logan, află că Aundrey, mătușa copiilor ei, moare într-un mod subit la o mică distanță față de decesul soțului ei, Ted. 
Astfel, femeia decide să se mute alături de copii ei în Sugarloaf, pentru a avea grijă de Joey, fiul cuplului decedat. Cum ajunge în acest tărâm de vis, Mary Anne se declară mulțumită, deoarece primește o sumă de bani frumușică iar Alison și Logan nu vor mai fi nevoiți să se certe de la camera pe care o împărțeau în Canaan.
Însă, în scurt timp după ce casa este ocupată, în Sugarloaf se petrec alte crime bizare, de către o ființă neomenească. Poliția crede pentru scurt timp că este chiar Joey, comportamentul băiatului fiind unul neobișnuit, el fiind înafara casei atunci când acele crime s-au consumat. 

"Curând luminile aveau să se stingă, încurajând ființa misterioasă să se apropie.."

Mary Anne află pe parcursul timpului că nu Ted este fiul băiatului, ci un anume Shane Slater, care a fugit în munți pentru a se ascunde de către poliție. Însuși Joey se întâlnește cu tatăl său adevărat, acesta avertizându-l și spunându-l că într-o zi va deveni ca el. Creatura pădurii îl omoară pe Logan, pe Bill Sikes și pe Storm, câinele lui Joey. Slater pătrunde în casă, însă Mary Anne îl împușcă de două ori în abdomen. Atunci când ele încearcă să îl târască afară, acesta renunță la făcutul pe-a mortul și o înșfacă pe Alison de mână încercând din răsputeri să ajungă la gât.
Mary Anne îi înfinge vătraiul de la sobă drept în creștet iar creatura moare. În acea noapte Joey fuge și aparține la rândul lui pădurii.
Deznodământul romanului ne indică mai multe informații despre Shane Slater, și anume că acesta avea gene de canis lupus în ADN-ul său, acestea fiindu-i injectate pe timpul când acesta era încă închis.

Opinia mea-
Aceasta carte m-a făcut să-mi doresc să citesc cât mai multe dintre operele lui John Saul. A fost o carte extraordinară, pe care aș putea-o încadra la cele de genul a nu se citi după ora 12. Recomand amatorilor acestui gen :)

Scor-
+1/2 /5

8 comentarii:

  1. Nu am citit nicio carte scrisa de John Saul, dar am auzit ca sunt super de groaza. O adaug pe lista mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am citit o grămadă. E autorul meu preferat. Îţi recomand şi Chinuieşte-i pe copii, Coşmarul şi... ar fi o grămadă. Să mă anunţi dacă doreşti o părere!
    Din păcate nu am apucat să citesc Protectorul. Am să o ţin pentru viitor.

    Şi dacă tot vorbeşti de horror: http://13braineaters.blogspot.ro/2013/04/devoratorii-de-creiere-te-invita-la.html

    Este un concurs. Pentru că eşti abonată a blogului, am spus că nu strică să te anunţ personal. Succes dacă te gândeşti să participi! Am văzut că Stephen King este pe lista ta de autori în ultimul timp. Cine ştie?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sună bine. Eu nu ştiu dacă aş avea curajul să o citesc. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. ai o leapșă de la mine pe http://i-know-you-want-it.blogspot.ro/2013/04/lepse-lepse-lepse-lepseeeee.html
    sper să îți placă și să o faci ^^

    RăspundețiȘtergere
  5. Am auzit foarte vag de John Saul. Cred că o să iau de la bibliotecă o carte de acest autor să mă conving dacă e sau nu bun în a scrie poveşti horror. Şi aş avea o întrebare...cum ai făcut ca la recenzia de mai sus să apară fundalul gri? Îmi place muuult.:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Succes :) cred că te va convinge!
      Am adăugat un cod în HTML pentru fundalul gri, care e defapt o fotografie.

      Ștergere
  6. Vaiiii,mi-ar place o plăcere inedită să o citesc :O

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?