sâmbătă, 27 aprilie 2013

4 Ultima șansă - concurs Divergent

Pentru cei care nu au văzut încă postarea, au amânat înscrierea și au uitat sau poate s-or fi gândit că e ceva fals (și nu e), pe blog se organizează un concurs, premiul fiind un tricou cu insigna brodată a simbolului neînfricării, aceasta având diametrul de 10 cm. Nu aveți nimic de pierdut, doar de câștigat!
Iar aici intervine o micuță problemă.. s-au înscris cam puține persoane. Inițial am spus că acest concurs se anulează dacă sunt mai puțin de 25 de înscrieri. Partea proastă este că până acum sunt doar 12 înscrieri. Am lăsat garda puțin mai jos și m-am decis să nu anulez concursul dacă se mai înscriu măcar 8 participanți. Dacă nu va fi așa, îmi cer de pe acum scuze pentru eșec și promit că mai târziu vă voi pune la dispoziție premii mai mari (cărți poate).
Mai aveți timp să vă înscrieți până pe 4 mai.

Mult, mult succes!!!

http://otravaa.blogspot.ro/2013/04/giveaway-divergent-t-shirt.html

P.S - Odată cu ziua de vineri, au apărut cărți noi la Biblioteca pentru ebook!


4 comentarii:

  1. Ce bine că ne-ai amintit! Eu chiar doream să mă înscriu, dar am uitat. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar...chiar uitasem...
      Pt cei care nu mi-au mai gasit blogul sa stit ca am schimbat URL-ul pt ca toti ai mei colegi tampiti au aflat de blogul meu prin intermediul unei foste prietene...www.teenlifek.blogspot.com

      Ștergere
  2. I don't know whether it's just me or if everybody else
    experiencing problems with your site. It seems like some of the text on
    your posts are running off the screen. Can somebody else
    please provide feedback and let me know if this is happening to
    them as well? This may be a issue with my internet browser because I've had this happen before. Cheers

    Feel free to visit my web site ketone diet

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?