luni, 6 mai 2013

1 Flori de liliac


Se zice că florile de liliac cu 5 sau mai multe petale îţi aduc noroc. Tot ele au croit bariera pe care tu însuţi ai pus-o acum mult timp şi care încă există, însă eu nu-mi mai doresc s-o zdrobesc. Tu, un oarecare, da.. alt năuc care m-a făcut să-mi creez iluzii dulci şi visuri, altul care m-a făcut să mă simt ca o fraieră.
Îmi fugi prin faţa ochilor frecvent, ca o fiinţă himerică cu ochi verzi, atât de verzi.. Poate vrei să mă provoci şi acum să-ţi cad în capcană, ca mai apoi să-mi dau seama că nu eşti ce pretinzi. Aş zice că mă urmăreşti, dar asta ar fi un gând stupid pe care mai bine nu l-aş zice.. cine oare ar ţine cu adevărat la o fraieră ca mine? De fiecare dată când cerul mi-e senin, am grijă să desenez cu un ciot de cretă nori încărcaţi cu lacrimi. Uneori mai apare şi grindina, dar nimeni nu ştie cum va fi prognoza meteo.

Paşte fericit :) !

Un comentariu:

  1. Mulţi ar ţine cu adevărat "la o fraieră" ca tine!Cu toate că pare imposibil,fiecare îl găseşte - mai devreme sau mai târziu - pe acel cineva special.Doar că la unii se întâmpla mai devreme,iar la alţii mai târziu.Nu trebuie să vezi doar jumătatea goală a paharului.Nu uita:cu răbdarea(şi optimismul) treci şi marea !:o3
    Şi dacă ai avut parte de eşecuri asta nu înseamnă că de-acum viaţa îţi este colorată numai în gri.Din aceste întâmplări nefericite trebuie să înveţi,aici:că trebuie să fii mai selectivă în ceea ce priveşte alegerea persoanelor.
    Un Paşte absolut fericit!:D

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?