miercuri, 19 iunie 2013

7 Împarte o Coca-Cola cu un rocker

Ideea asta cu substantivele proprii pe Coca-Cola mi se pare puțin cam de prost gust. De ce? Numai valoroșii vor să aibă numele lor peste tot (gen își fac cruci de aur cu numele lor sau își tatuează numele lor pe spate). Ăsta e doar începutul. Bineînțeles, nu mă refer la cei care își caută numele din curiozitate, iar dacă găsesc își iau, mă refer la cei care beau Cola doar pentru numele de pe sticlă (ceea ce defapt vrea să facă compania) sau cei care se mândresc cu sticla pe care o au, o ridică în slăvi de parcă ar fi un bilet la un concert calumea.. când e defapt o bucățică amărâtă de plastic.
În schimb, mi se pare bună ideea cu substantivele comune, unele fiind chiar amuzante, gen

Împarte o Coca-Cola cu primul care intră
Împarte o Coca-Cola cu fata misterioasă
Împarte o Coca-Cola cu un hipster (never!)
Împarte o Coca-Cola cu un rocker (hell yeah!)

Inițial, nu am crezut că există și cu nume proprii, însă, când mă întorceam cândva de la școală am luat o Cola la nimereală și a fost ca cea din poză. De ce nu-s așa toate?
Am găsit și cu Atilla, cu Vasile, cu Costică, Dorina (dintr-o discuție.. E bună Dorina? Da, da, să știi, păcat că a fost cam scundă) și alte nume ciudate. Dintre substantivele comune mă enervează aia cu tipul sexy la culme..

Ce ați mai găsit și voi?

7 comentarii:

  1. Eu nu beau Cola. Totuși, dacă o să găsesc una cu numele meu sau cu vreo denumire amuzantă, o să o cumpăr doar ca să-i fac o poză, ca să fiu și eu "în rând cu lumea". =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Facebook-ul e plin ochi de poze cu oameni care impart cola cu ei insisi, sau cu tipii sexy, sau whatever :)) Eu nu beau suc, in general, asa ca nu pot spune ca sunt o egoista, nu impart cu nimeni :)) Dar cea de mai sus e chiar cool :) Sa fie un rocker dragut, brunet, cu ochii negri care sa cante la chitara. How awesome is that? <3 ;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uhm, do you describe HIM? :)) I know, I know, he's awesome(and mine). :o3
      And I don't borrow him!
      <3

      Ștergere
  3. Nu prea mă dau în vânt după Cola. Cât despre ideea asta, ai dreptate: e pentru cei care se consideră awesome. Dar este o idee interesantă şi comică. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce blog tare ai!
    Dacă aș găsi o cola cu ”împarte o cola cu un rocker” aș cumpăra-o, aș bea-o, și apoi aș pune-o în ramă.
    șmechere gusturi muzicale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei!^^
    Ai primit o nominalizare chiar aici: http://bianca-s-blog.blogspot.ro/2013/06/books-for-summer.html :D.

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?