joi, 31 octombrie 2013

1 Câștigătorul concursului de Halloween!


 Mai întâi de toate vreau să vă urez Happy Halloween și vreau să vă mulțumesc multmult fiindcă ați participat la concursul meu, având în vedere că au fost muulte altele și poate cu premii mai tentante. Însă voi reveni cu alte concursuri cât mai curând! Stați pe aproape :).


Așa cum am spus, random.org va alege câștigătorul. 16 persoane s-au înscris, și anume..
1. Sandy
2. Furelise
3. Bia H
4. Bumbaru Daniel
5. Alexa
6. Andreea Ilie
7. Nastya Paun
8. Claudia Culbece
9. Andreea
10. Miss Ely
11. YuLiAnDrEeA
12. Nicolle
13. Andreaa D
14. Blu Baby
15. Eny eNy
16. Vlad Nicoleta

Câștigătorul este...
=>3
Felicitări, Bia H!!!
Ai câștigat volumul O petrecere de Halloween de Agatha Christie! Îți mulțumesc mult pentru participare și îți doresc lectură plăcută! Te rog să mă contactezi pe Gmail (oana.moraru1) și să-mi trimiți câteva date ca să-ți trimit coletul prin poștă. Happy Halloween!

Ceilalți.. stați pe aproape, tocmai mă gândesc la o vrajă pentru următorul concurs, iar norocul să fie de partea voastră!

Un comentariu:

Ce părere ai?