duminică, 9 martie 2014

3 Leapsa kilometrica cu amintiri

Bună, șoricei de bibliotecă!



Am primit o leapșă  interesantă de la Mich și anume leapșa kilometrică cu amintiri. Am deja un playlist cu toate piesele, dar mai întâi am să vă prezint regulile, în caz că vreți să o luați și voi.

1.Cotrobăie prin playlist și vezi ce melodii îți trezesc amintiri. 
2.Scrie despre fiecare câte ceva.
3.Nominalizează alți bloggeri. 
4.Lasă un mesaj celor pe care i-ai nominalizat.

1. Bullet for My Valentine - Cries in Vain
De ce am început oare cu o melodie care îmi trezește amintiri.. neplăcute? Nici nu prea ascult eu BFMV.. Ei bine, acest cântec îmi aduce aminte de o perioadă când cineva ma voia din nou și eu nu. Pe unele persoane încep să le ignor fără nici un motiv iar ele nu aveau ceva împotrivă, dar persoana asta mă sâcâia din toate punctele de vedere iar eu voiam doar sa mă lase dracului în pace. 
Lord you know I've cried a thousand tears tonight, 
But nothing seems to quench the thirst you keep on craving, 
But now I need an answer to my prayers and you're not there, 
So why I think you listen, listen..

2. Cracker - Low
Deși știam melodia de dinainte, după ce am citit Jurnalul unui adolescent timid am început să asociez această melodie cu cartea. Și înafară de asta, îmi aduce aminte de zilele frumoase și leneșe de vară, când nu aveai de făcut absolut nimic. E una dintre melodiile pe care le îndrăgesc cel mai mult. Și-mi place mult cum sună bass-ul aici.
Green green are her eyes 
A million miles a million miles

3. Vița de Vie - Vinolamine
Și această melodie îmi aduce aminte de vară, atunci când mă prosteam cu o prietenă și se uita lumea ciudat la noi. Cântam chestia asta. Probabil cel mai bun cover românesc.

4. Oasis - Morning Glory
Îmi aduce aminte de clasa a opta, așa cum a fost ea. La început groaznică și după destul de acceptabilă. La cum m-am gândit să le spun în ultima zi de școală adios bitchachos, dar totuși mi-e dor de o persoană. Vom vorbi despre asta când vom discuta despre câtecul următor. Știu că ascultam chestia asta de obicei dimineața, când mă pregăteam pentru școală și când veneam de la școală.. eram mare fană Oasis.

5. Mika - Grace Kelly
"Hai să propunem ceva pentru banchet, dacă tot se pot face propuneri". Aceasta a fost melodia mea și a unui coleg, prieten de care eram îndrăgostită până peste cap (ajunsesem chiar să scriu chestii.. cred că am scris peste 100 de pagini). Am mai încercat să mai vorbesc cu el. Am zis că ne vom întâlni toți, în clasa a 12-a. Și vom depăna amintiri. Ce frumos. E cumva bizar cum poate să îți placă o melodie a unui artist, fără să-ți placă de el, ci fiindcă îți aduce aminte de ceva. cineva.
I could be wholesome
I could be loathsome
I guess I'm a little bit shy 
Why don't you like me? 
Why don't you like me without making me try?

6. Aqua - Barbie Girl
Banchet. A opta. Ultimul dans. Dedicație specială, să zicem. Înainte îmi cânta chestia asta ca să mă oftice, și începeam să cânt și eu. Într-un fel faptul că mă oftic des poate fi ceva din care pot câștiga ceva. Poate fiindcă sunt drăguță când mă ofitc (mi s-a spus), poate, poate. În fine, a alergat spre mine și m-a luat în brațe și ne-am rotit ca niște copilași. Cred că avea ceva la bord. Și eu am luat ceva șampanie. Poate nu fiindcă nu mirosea a nimic, poate era.. altceva. Oricum, starea asta pe care o avea mi s-a părut drăguță. La un moment dat, mi-a sugerat să ne învârtim mai încet. La sfârșit, i-am zâmbit și.. gata. Ăsta a fost unul dintre cele mai frumoase momente din generală. 

7. Rage Against the Machine - How Could I Just Kill a Man
Suceava. Bucovina Rock Castle. Am venit doar în vizită, nu am stat în corturi sau ceva de genul. M-am întâlnit cu o prietenă care a plecat ulterior. Mda. Era pe scenă o trupă locală și cântau asta. Nu e cine știe ce, dar de fiecare dacă când ascult albumul The Battle of Los Angeles și ajung la piesa asta, mă simt ca și cum aș fi acolo, înconjurată de pletoși beți și putoare de bere. 

8. Trivium - As I am Exploding
Atunci când am ascultat prima oară ultimul album de la Trivium, Vengeance Falls, nu mă simțeam prea bine, iar această melodie mi-a dat o stare de energie și.. parcă mă simțeam mai bine.

9. The Smiths - Asleep
Când eram micuță obișnuiam să ascult The Smiths și atunci când am dat peste acest cântec și l-am înțeles am început să plâng. Pentru că și eu m-am simțit la fel de multe ori. De obicei versurile celor de la The Smiths nu-s prea vesele..

10. Pearl Jam - Black 
De fiecare dată când ascult asta mă gândesc la momentele când era să-l pierd și.. plâng. Nu prea vreau să vorbesc despre asta. 
I know someday you'll have a beautiful life, 
I know you'll be a star in somebody else's sky, 
But why, why, why can't it be, can't it be mine?

Cam asta a fost leapșa. O poate lua oricine. Mâine voi publica recenzia romanului Prep și nu uitați să fiți aici pe 15 martie, când voi da startul unui giveaway!
O săptămână frumoasă!

3 comentarii:

  1. Come on Barbie, let's go party :> :>
    Epice melodii, btw ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că unele melodii atrag după sine cele mai frumoase amintiri...apropo îmi place blogul tău şi îl urmăresc de ceva timp, dar abia acum m-am gândit să îţi scriu, poate din cauza timpului. Deoarece acum dispun de câteva clipe libere. Aşa că hai să profit de ocazie şi să te felicit, ai un blog frumos, îmi place stilul recenzilor, cel mai mult m-a atras cea de la hoţul de cărţi şi desigur cele scrise de Stephen king. cu drag krisszu

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, ce aspect awesome! Se pare că nu sunt singura care a făcut unele schimbări.
    Adresă nouă :)) -> http://b-daydreamer.blogspot.ro/ .

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?