duminică, 6 aprilie 2014

3 "Bunele maniere" nu se cumpără de la librărie


.. și nici nu se vând la super-ofertă împreună cu o tigaie..
Este adevărat, părinții pot încerca să te învețe câteva lucruri, însă dacă ești un bădăran de mic, bădăran va scrie și pe mormântul tău. Între timp comiți 3 crime, violezi trei babe și lași însărcinată o naivă de 14 ani. Crezi că poți cumpăra cu bani pe oricine și orice, crezi că ești buricul pământului și-ți permiți să-ți bați joc de toți când pe fruntea ta scrie clar: IMBECIL.

Și hai să zicem că în primii șapte ani din viața ta ai învățat să zici mulțumesc și să ai respect față de ceilalți, însă peste câțiva ani, peste 10 ani, ce se va întâmpla?
Vă zic eu..
Jumătate dintre ei uită de bunele maniere fiindcă e mai cool să fii golan, nu?
Un sfert încă mai dau semne că au fost învățați bine, însă le este frică să iasă din turmă fiindu-le teamă că vor ajunge bătaia de joc a tuturor animalelor.
20 la sută au folosit bunele maniere însă au renunțat la ele fiindcă și-au dat seama că e mai folositor să profiți de o persoană și atât.
5 la sută încă folosesc bunele maniere cu regularitate însă sperând că într-o zi, într-o îndepărtată zi, vor fi mai mulți ca ei..

3 comentarii:

  1. Am citit o carte despre bunele maniere și am realizat că nici eu nu eram în totalitate manierată; nu știu tot despre cum să te comporți în anumite situații și nu respect toate acele mici și relativ neînsemnate detalii, dar cel puțin am auzit de mulțumesc și te rog și nu înjur sau fac ca toate alea în public.
    Măcar atât...

    RăspundețiȘtergere
  2. În această postare m-am referit la cei care nu au bune maniere. Nu m-am referit la manierele alea destul de.. deplasate, gen: sa nu mananci in timpul mesei sau chestii de genul..

    RăspundețiȘtergere
  3. În ziua de azi sunt tot mai puţini băieţi manieraţi, iar restul se i-au unul după altul şi uită de primii 7 ani de acasa. Poate într-o zi o să dispară toţi ''imbecilii'' aceştia.

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?