luni, 9 iunie 2014

4 Gânduri la sfârșit de a 10-a

Dacă tot am scris aici câteva impresii despre clasa a zecea.. cred că a venit timpul să descriu cum a fost. Recunosc că am avut de citit multe lucruri pentru ora de Română, însă a fost ok.. cel puțin merită efortul pentru Moromeții&Ion și altele având în vedere că așa am descoperit una dintre cărțile mele preferate: Enigma Otiliei. A fost (mai) greu și la Mate având în vedere că numărul testelor neanunțate și problemelor care necesită 3 pagini pentru rezolvare s-au dublat. Nu mă pot plânge fiindcă m-am descurcat (și încă destul de bine) însă sunt conștientă că pot mai mult (of, lenea asta mă omoară!).
Un lucru destul de bun a fost faptul că într-a zecea începi să cunoști mai bine profesorii: dacă poți să copiezi, cum, unde, dacă dau subiecte comune la mai multe clase sau dacă pun note din burtă. E mai bine să trăiești pe pielea ta mai multe chestii fiindcă de obicei părerile celor mai mari despre profesori sunt exagerate. 
▼ gif-ul de mai jos se referă la starea ta din perioada tezelor, atunci când numai colegii îți înțeleg starea (disperare, stres, oboseală, somn și alte chestii de genul) iar ceilalți prieteni cred că ți s-a întâmplat ceva cu adevărat nașpa. 


În ciuda pesimismului meu din postarea de la începutul clasei a zecea, să știți că mie chiar mi-a plăcut perioada asta. Nu știu dacă e din cauza vârstei, a unor cărți pe care le-am citit (Prep și Flori pentru Algernon), a unor persoane pe care le-am cunoscut sau a orice altceva, însă consider că m-am maturizat anul ăsta. Și cred că destul de mult având în vedere că am observat și eu asta. Mă simt într-un fel mai cu capul pe umeri, am început să-mi dau seama mai bine de caracterul unor persoane pe care le cunosc, îmi aleg mai bine prietenii, pe unii îi țin doar așa pentru ieșit când mă plictisesc fiindcă așa merită și parcă știu mai bine ce vreau și eu de la viața asta. 
Cel puțin în ultimul timp am început să mă înconjor cu gânduri pozitive și am văzut că asta se reflectă oarecum și în viața mea. Și nu știu ce am în ultimul timp de vreau să fac cât mai multă lume fericită. Așa că.. vreau să mă bucur cât de mult pot vara asta. 


O vară plăcută tuturor și sper că anul ăsta a fost bun și pentru voi! x

4 comentarii:

  1. Nu pot să cred că mai sunt doar câteva zile şi vine vacanţa. Şi umm..ultimul gif e asdfghhjjkl :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e din Skins, un serial. pe tip îl cheamă Rich Hardbeck.. asta dacă vrei să vezi mai multe :)

      Ștergere
  2. Mă bucur când văd oameni care vor să fie fericiți! :) Sper să ai o vară faină pentru că toți merităm o vară mișto după anul ăsta școlar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai primti o leapșa de la mine: http://jurnalul-unei-cititoare.blogspot.ro/2014/06/leapsa-happy-bookaholic.html

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?