luni, 14 iulie 2014

1 Ultima șansă - Urâții de Scott Westerfeld

Bună, șoricei de bibliotecă!

Îmi cer mii de scuze fiindcă nu am mai postat nimic. Mi-a venit inspirația și am început să scriu o distopie, pe care voi începe s-o public aici în curând. Pe lângă asta, am început să-mi perfecționez engleza pentru nivelul B2+ fiindcă voi fi plecată în Anglia pentru două săptămâni și voi face câteva cursuri acolo și vreau să pic într-o clasă cât mai bună. În zilele ce urmează voi începe să postez din nou, vor apărea câteva recenzii interesante și alte lucruri care sper să vă placă. :)

Mâine la ora 22:00 se încheie giveaway-ul în care ofer cartea Urâții de Scott Westerfeld. Dacă nu te-ai înscris încă, o poți face acum!
CLICK AICI CA SĂ TE ÎNSCRII

lectură plăcută! x

Un comentariu:

  1. Hihi, şi eu îmi bat capul cu o distopie acum. Mi-am zis să scriu măcar 500 de cuvinte pe zi, dar nu prea-mi reuşeşte.
    Ce super! Sunt sigură că ai să observi evoluţia. După părerea mea, o limbă o înveţi, respectiv aprofundezi, cel mai bine în ţara respectivă.

    RăspundețiȘtergere

Ce părere ai?